Händelserika månader

Jag har lite svårt för att hålla mig borta som vanligt. Jag börjar blogga, men sedan märker jag att jag inte hinner.. Men ändå så kommer jag alltid tillbaka. Jag saknar att ha ett ställe att skriva av mig på, istället för en dagbok liksom.. För att skriva dagbok skulle jag aldrig lyckas med, haha ;) Jag skulle glömma att skriva där och så skulle det också rinna ut i sanden.

De senaste månaderna har varit helt okej. Jag hade en fin jul med släkten, som vanligt. Thailand var TOPPEN! Helt grymt bra hade vi det, över alla mina förväntningar. Skolan har även den fungerat bra, som vanligt skulle man väl också kunna säga. Förutom att jag har kommit in i en period då jag tycker att alla lärare är dumma i huvudet. Men jag tror att det kan bero på att jag är hyfsat trött på skolan ;) Det är ungefär tre månader kvar till studenten, lite mer.. Och det är lite mer än två månader kvar till vi flyger till Mallorca för en månads praktik. Det ska bli så sjukt underbart att få komma utomlands i en månad! Vi hoppas bara på att praktiken blir bra också.

Nu är jag i alla fall hemma och ska vara hemma i två veckor. Nästa vecka har jag tagit ledig på grund av att det är mormors begravning och så på tisdag, och jag har ingen aning om hur jag kommer reagera och hur jag kommer må. Och därför vet jag inte när jag kommer komma tillbaka till Vadstena, och veckan efter det så har vi sportlov.. Så det känns inte så lönt att åka tillbaka i vilket fall som helst när jag ändå ska hem på fredag igen.

Idag så har jag varit och kollat när min bror har spelat handbollscup. Jag har inte varit med och kollat när de har spelat på flera år, och jag måste säga att de har blivit riktigt duktiga! De kom till semifinal men förlorade tyvärr där, fast de var grymma ändå! Sedan åkte vi till morfar och åt middag, han var så glad så och tyckte det var skönt att få lite sällskap nu när han är ensam♥
När vi kom hem blev det melodifestivalen och jag hejade på Brolle, såklart. Och hur snygg är han inte? Det är helt otroligt.


Mormor, jag kommer alltid att älska dig av hela mitt hjärta ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0