Don't let me show you how weak you are

Jag har nu hämtat mig efter den här omtumlande veckan. Eller i alla fall hyfsat, detta är ju ingenting man kommer över, någonsin. Men jag gör så gott jag kan!

Under dagarna som har gått har jag faktiskt sysselsatt mig och det har varit riktigt skönt. I onsdags orkade jag inte göra så mycket, men på torsdagen åkte jag in till stan med Ellinor (som jag inte har träffat på evigheter!) och det var otroligt roligt, har saknat henne massor! Igår, fredag, så blev det ännu en sväng in till stan men denna gång med Jannike och Jetmira (som det också var ett tag sedan jag såg). Det var lika roligt det, alltid kul att träffas och bara prata så som vi gör. Har saknat de tjejerna!
Idag har jag inte gjort överdrivet mycket, jag har tränat, slappat, kollat film och melodifestivalen. Jag tycker inte att årets festival är något att hurra över! Det är inte många bidrag som är bra och hittar man något man tycker är bra så är det nog för att man tvingar sig själv att gilla något. Vad är det som har hänt? Och det blir bara töntigare och töntigare för varje år! Haha, men trots det så tittar jag.. Kan helt enkelt inte låta bli, det är på något sätt ändå bra!
Sedan så har jag av en slump fastnat för Rebecca & Fiona. Jag vet att jag säkert är jättemycket efter men så är det ibland! De är i alla fall sjukt bra och deras nya singel Bullets älskar jag! Plus att jag redan har kollat klart på deras serie, som också var riktigt bra!


Sjukt coola tjejer!

Rebecca & Fiona – Bullets, galet braa!

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0