Dag 5 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Eftersom att jag typ "glömde" lägga in dag nummer fyra igår så lägger jag in två stycken idag istället.

Förlåt mig om jag är tråkig. Men om jag skulle vinna en miljon så skulle jag nog spara det, för det är egentligen inte så mycket pengar. Om man tänker efter så kan man inte köpa speciellt mycket för en miljon idag, allt är så nedrans dyrt. Okej, jag skulle nog unna mig en ny bil som första bil istället för att kanske bli tvungen att åka runt i en skrothög. Och okej.. jag skulle antagligen tillåta mig själv att köpa en Mini Cooper, för hur fina är de inte?
Annars så skulle jag nog spara resten. Köpa lite kläder då och då, lägga pengar på sådant som är roligt och göra mer mindre saker än att slänga ut alla pengar på en gång genom att köpa en asnice bil eller annat.


Drömbilen, ja-a då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0