Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Sommar. Jag tror att det finns många som förstår vad jag menar. Värme, sol, bad och underbara sommarkvällar. Finns det någon finare tid under året? Det är då jag mår som allra bäst, under vintern blir man lite deppig helt enkelt. Och det blir så mycket bättre under sommaren, när det är ljust när man vaknar och när man går och lägger sig. Det är varmt och man slipper ha tjocka jackor och långa jeans, det räcker att man slänger på sig ett par shorts, ett linne och gladiatorskorna, hur underbart? Det som är så mysigt är också våren, när sommaren är sådär på gränsen..


Jag längtar!





Kommentarer
Postat av: emma

Jag längtar också till sommaren!

2011-02-22 @ 18:55:23
URL: http://decemberemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0