Dag 1 - En bild på mig + tio fakta om mig



- Jag heter Elisabeth i andranamn, som de flesta andra känns det som, haha!
- Min hund är den bästa jag vet, typ den finaste som finns.
- Vänskap är något som jag värdesätter enormt högt.
- Jag har ganska lätt för att läsa människor, kan bli rätt jobbigt emellanåt.
- Falska människor är nästan det värsta jag vet.
- Fram till min mormor dog så var jag en sådan människa som tänker "nej, men det där händer inte mig!"
- Jag förstår inte varför nästan alla är rädda för typ spindlar och ormar, känns som att det bara är något som man "ska vara". Jag tycker att de är söta, hehe!
- Jag tror på "spöken", eller andar kanske man säger.
- Jag tycker det är sjuukt skönt med hemmakvällar.
- Jag tror att de flesta tycker att jag är ganska inåtvänd, men jag har helt enkelt inte hittat en sådan person som jag kan lita på till 110%. Jag har helt enkelt svårt för att lita på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0