Big Brother!

Dagens skandal, jag har missat att Big Brother har börjat!! Alltså, idag bara.. Tiden rann liksom iväg! Blev lite ledsen, men kom sedan på att jag kan kolla på internet.. Det känns som att det bara är jag som följer det?
Någon mer som följer Big Brother? I looove the drama, haha! Om det nu blir något i år, för det känns som att det är ganska tråkiga deltagare och även många äldre. Men vem vet, de kanske ställer till med bråk de också? ;)


Min favorit hittills är nog Simon, tredje killen från höger på nedre raden. Han verkar så mysig, haha! Men Martin, tredje killen från vänster nedre raden är sjuukt snygg!!
Jag tror också att Sonja och Rodney kommer ställa till med maaassa bråk!! ;) I like it.






Kommentarer
Postat av: cissi

haha OMG!!

2011-02-23 @ 23:37:33
URL: http://cakg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0