Sådär ja!

Tyckte att det var dags för en ny header om vi ändå ska börja skriva igen, får väl se hur länge det håller i sig den här gången. Nu är det nya bilder i alla fall!
Jag överlevde övningskörningen förut, även fast jag var inne i stan och körde.. galet! Jag körde inte på någon eller något heller, tur det! Det gick faktiskt över mina förväntningar, jag blev inte så panikslagen som jag brukar bli när det är andra bilar runt omkring.. haha! Men jag upptäckte en annan sida av mig själv som bilförare, jag har en tendens att bli lite agressiv.. haha, om folk inte riktigt gör som de borde ;) Tur att jag inte beter mig så på körlektionerna i alla fall, och då lär det ju antagligen inte hända på uppkörningen heller!

Nu hade jag tänkt kolla på lite True blood, har fixat tredje säsongen nu och sorgligt nog så har jag bara tre avsnitt kvar. Så när jag är klar med dem så är det bara att börja längta efter fjärde säsongen/om det nu kommer någon)!



PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0