Och så plockar vi in utemöblerna, right?

Jag är riktigt trött idag och jag var hundra på att det var bara för att man ställer om klockan. Men så pratade jag med mamma och då sa hon att eftersom att man ställer tillbaka klockan så får man sova en timma längre, haha.. fail! Men jaja, jag är trött vare sig man ställer om klockan eller inte ;) Men ibland är det ganska skönt att vara seg.. som idag har jag bara strosat runt och gjort i princip ingenting. Jag har pluggat lite, men inte mer än så! Ska i alla fall ut och övningsköra snart och göra lite nytta.. För det börjar ju faktiskt närma sig nu, helt galet! Men snart är det faktiskt min tur att ta körkort. Fatta lättnaden och friheten att ha KÖRKORT, awesome! ;)

Nu ska jag sätta mig och läsa lite i körkortsboken också, hej och hå! Känner mig faktiskt ganska duktig när det gäller det där.

PUSS!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0