100 år sedan!

Nu var det grymt längesedan jag skrev sist, vet inte riktigt varför jag inte skriver! För jag tycker själv att det är roligt att kolla tillbaka på sedan och jag har ju tid att skriva! Det är väl bara orken som ska till också.
Det har ju hänt en del på sista tiden.. Jag har gått ungefär hälften av tiden på höstterminen i 3an, vilket känns skönt! Men ändå lite vemodigt att man känner att det verkligen närmar sig slutet! Fast ändå så har jag himlans bra planer när det gäller framtiden så, bland annat så blir det en månads lång reseledarkurs i Spanien med Julia nästa höst!
Jag har även varit i Estland och Lettland med de bästa människorna som finns, SP08! Det var en grym resa och vi hade riktigt roligt, det är väl ungefär sådär man kan sammanfatta det :) Det var en asbra start på sista året!
Just nu händer det väl inte överdrivet mycket i skolan förutom att det är massa prov och arbeten + projektarbetet! När det gäller det så jobbar jag tillsammans med Moa och Erik, och vårat projekt är att vi ska skriva låtar och försöka få dem inspelade på en demo. Vi är klara med första låten som vi har skrivit till studenten och vi är otroligt nöjda!
OCH, till det bästa... Om exakt två veckor idag fyller jag 18 år, så som jag har väntat! Har tröttnat rejält på att inte kunna hänga med ut nu, så nu jäklar kör vi! ;) Då är jag ute och dricker min första lagliga drink!!

Slänger in lite bilder från tiden som har gått!

Östersjöresa






Från Vadstena
Vi är 3or i år, så nu är det vi som nollar småbarnen ;)






Vi var hemma hos Julia i hennes sommarstuga en helg










PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0