Släktkalas på g

Snart kommer hela tjocka släkten hit för att fira mig och lite så, vilket jag tycker ska bli ganska trevligt! Det var ett tag sedan jag träffade allihop. Har fixat inför detta nästan hela dagen, förberett maten och sådär! Var även nere på allum med pappa en sväng förut, jag var tvungen att köpa ett par nya svarta jeans. Jag hittade ett par jättesköna inne på JC som jag köpte! Kan säga att det var tur att jag hittade några eftersom att de som jag hade gick sönder förra veckan och jag klarar mig inte utan mina svarta jeans, de är verkligen det bästa plagget jag har i min garderob ;)

Imorgon bär det av tillbaka till Vadstena igen! Ska bli skönt att åka tillbaka faktiskt, har saknat allihop!! Jag saknar även min lägenhet, saknar att kunna sprida ut mig och veta att allt är mitt och jag faktiskt kan lägga mina saker överallt utan att de blir bortplockade, det är så himla skönt! ;) haha



PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0