Så mycket bättre

Sådär, då har man haft 18-års kalas också.. galet! Men det känns väl bra ;) Allt går så fort nu bara.. vet inte riktigt vart tiden tar vägen, vart tog höstlovet vägen liksom? Det var i alla fall trevligt att träffa släkten och det blir ännu bättre när de har med sig presenter, eller i detta fallet pengar! Men jag har ju faktiskt sagt att jag önskar mig pengar eftersom att jag måste spara fickpengar till Thailand, så nu börjar det ljusna när det gäller det också, toppen! Förövrigt så var ju kusinbarnet Anton, som är fem år, med som vanligt och när det ringde på dörren ville han hemskt gärna öppna, så det fick han naturligtvis göra. Så när farmor och farfar ringde på så öppnade han och de hann inte säga mer än hej förrän Anton pekade på farmor och sa "Du är gammal!", sedan sprang han iväg! Hahaha, jag tyckte att det var en klockren kommentar faktiskt ;) Han är riktigt underhållande den där busen!

När alla hade åkt hem så satte vi oss och kollade på Så mycket bättre, med artisterna som ska hylla varandra. Och idag var det Petters tur att bli hyllad och det var helt sjukt bra! Alla gjorde riktigt bra versioner av hans låtar och jag upptäckte helt grymma låtar som jag aldrig har hört förut och blev helt kär! Jag helt och hållet bara älskar låten Längesen, underbar låt och finaste texten! Sedan så är det låten Min kärleksaffär som också är riktigt bra och har även den en grym text!

Petter – Längesen
Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändratas
Men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser ja klart

Petter – Min kärleksaffär
Hur jag än mår idag
Så står jag kvar
Har aldrig ramlat av
För jag är fast i det här min egen kärleksaffär

Helt underbara låtar!

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0