Så mycket bättre

Jag har spenderat kvällen med min familj och druckit glögg, kollat på Ensam mamma söker och Så mycket bättre! Jag bara älskar det sistnämnda programmet, så otroligt bra artister och så sjukt bra versioner på låtarna. Det är så kul att man verkligen ser en helt annan sida av artisterna och jag har från början haft ganska svårt för vissa av dem. Sedan så har jag fått upp ögonen för deras musik och insett att till exempel Thomas Di Leva är riktigt bra ;) Nu har jag i alla fall bestämt mig för att stanna ännu en dag till hemma, så jag åker inte till Vadstena förrän på tisdag! Det blev en riktig långhelg hemma nu, känns bra! Sedan åker jag tillbaka till Vadstena och kör på ungefär tre veckor skola och sedan är det jullov i tre veckor, en vecka hemma och två veckor i Thailand, underbaaart!

Nu tror jag faktiskt att jag, på riktigt, ska ta och plugga lite.. Vi har en inlämningsuppgift i Etik och Livsfrågor som ska vara inlämnad om lite mer än två veckor och det skulle faktiskt vara ganska skönt om jag blev klar med den ganska snart.


Ser fram emot lite ledighet i värmen med fina vänner!

Jag som trodde att jag faktiskt kunde skela..? haha

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0