Nöjd tjej!

Jag kom hem för en stund sedan efter att ha varit nere på Allum en sväng och shoppat lite! Det blev inte de skorna som jag visade igår utan jag hittade ett par andra som jag tyckte om mer och som var lite bättre för vintern :) Sedan så köpte jag en tröja också, jättefin!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske sätter mig och kollar lite på tv, jag och bror kanske skulle baka sedan också, vi får se! Jag är väldigt trött och börjar få lite smått ont i huvudet, men det går nog över snart!




Nu ska jag gå upp och kolla vad min kära far gör!
PUSS





Kommentarer
Postat av: ellen

snygga skor!!

2010-11-28 @ 18:56:43
URL: http://ellenelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0