Inte den mest nödvändiga dagen

Jag har precis kommit hem från skolan efter en lång dag, som mest har bestått av väntande. Jag hade en lektion i morse sedan har jag gått och väntat på att få ha ett seminarium på studietiden som började klockan tre, men sedan visade det sig att våran lärare inte hade tid! Så då var det bara att masa sig hemåt ;)
Och nu sitter jag här och letar efter en klänning som jag kan ha på mig på nyår. Har hittat två stycken som jag tycker om jättemycket! Hade tänkt att jag skulle laga lite mat också, tacos blir det idag!

Och även i en sådan liten by(?) som jag bor i så händer det grejer, för ikväll så är det faktiskt Ladies Night här. Fast tyvärr inte den Ladies Night som alla andra tänker på när de hör det, utan Vadstenas egna Ladies Night! Det är inte så superkul men faktiskt väldigt mysigt, alla affärer är öppna och har börjat julpynta, det händer lite olika saker och det är mycket folk :) Man får uppskatta det som händer här, när det väl händer något, haha!

Här är i alla fall klänningarna jag vill ha, från Nelly. Tror nog att det lutar mest åt den första, så himla fin!



PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0