Hur jag än mår idag, så står jag kvar

Har aldrig ramlat av
För jag är fast i det här, min egen kärleksaffär.

Jag gillar låten mycketmycket♥
Förutom att lyssna på Petter just nu så hittar jag inte på så mycket, finns inte så mycket att göra på bussen ;) Och som grädden på moset så är bussen ganska sen.. Jag tror inte riktigt att han visste vart han skulle förut for han körde åt helt fel håll och sedan så kom han in mitt i Göteborgs stad och irrade omkring, så nu är vi 25 minuter sena! Är i alla fall framme i Vadstena vid 5, om jag hinner med nästa buss vill säga..
Jag har haft en riktigt händelserik morgon i alla fall. Pappa och jag bestämde oss för att övningsköra en stund på morgonen innan jag skulle iväg till bussen, och pappa tyckte att vi skulle köra stadskörning.. Och stadskörning blev det, haha herregud! Var till och med inne på korsvägen och snurrade.. DÅ är det bannemej stadskörning. När jag var på handledarkursen för att få övningsköra för två år sedan så sa han som ledde kursen att när man kör inne på korsvägen då har man nästan kört i den svåraste trafiksituationen i Sverige.. Haha, så jäklar vet ni ;) Tänka sig ändå.. att idag när jag övningskörde med pappa, det kan ha varit sista gången jag körde med honom innan jag har mitt körkort.. GALET!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0