Hemma i Göteborg!

Igår anlände jag hem till Göteborg runt klockan halv åtta efter en galet lång resa. Vi stod i köer mellan Ulricehamn och Borås i nästan två timmar, vilket var riktigt segt och resulterade i att resan nästan blev 7 timmar lång. Men min kära far var så gullig att han åkte till Borås och hämtade mig där istället så att jag slapp sitta på bussen i en timma till för att komma ända till Göteborg! :)
Igår kväll gjorde jag inte speciellt mycket, jag hann inte mycket mer än att äta middag och umgås med familjen! Sedan så var jag så himla trött så att jag gick och la mig runt halv elva kanske.. men det var skönt!
Idag har jag varit nere på Allum en sväng och pratat med dem på Tre och frågat varför jag inte kunde ta emot sms. Jag har varit helt förstörd för jag har inte kunnat smsa sedan i onsdags.. haha ;) Men i alla fall, det var så enkelt som att jag bara hade för lite utrymme på mobilen.. haha, pinsamt att jag inte hade kunnat kolla det först egentligen, så oteknisk är jag faktiskt inte! Men det var ju i alla fall tur att det löste sig, så nu funkar den lilla kraken som vanligt ;)
Som vanligt så kunde jag inte hålla mig ifrån butikerna nere i Allum utan gick och kikade lite grann, speciellt på skor eftersom att jag måste köpa ett par nya. Jag var inne i lite olika butiker men hittade mina favoriter inne på Bianco. Så dem får det nog bli!



Och så är det ju faktiskt så att jag älskar ringar och så var jag inne på StylebyTyra och kikade lite, vilket slutade med att jag var tvungen att klicka hem den här ringen, som är så otroligt snygg:



Nu ska jag nog försöka plugga lite grann.

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0