Första advent

Just nu är inte Sverige min favoritplats.. På grund av vädret så kan inte jag åka till Vadstena idag, de varnar för att man inte ska ge sig ut på de vägarna som går mot Jönköping och det hållet för att det är farligt väder. Det är jäkligt tråkigt men samtidigt så vågar jag inte chansa heller.. För om jag åker så kan det lika gärna bli så illa att jag inte kommer fram i tid för att det är mycket köer och sådant. Måste faktiskt erkänna också att det är skönt att få en extra dag hemma och imorgon åker jag tillbaka istället! :) Fast det som är tråkigast av allt är att jag missar Oskar Linnros ikväll, så mycket som jag hade sett fram emot det! Men även fast jag hade varit i Vadstena så vet jag inte om jag hade vågat åka till Norrköping heller eftersom att det är i Östergötland det är som värst tydligen.

Dagen är för övrigt väldigt mysig, det är massa snö ute(snön är faktiskt mysig också) och så är det första advent! Så jag har ätit en jättemysig frukost med familjen och så har mamma tagit fram lite julpynt och min julstämning är på topp! Vi ska snart åka ner till Allum och köpa mina kängor också, underbart. Den här dagen ska jag inte göra mycket alls, utan bara vara hemma och spendera den med familjen♥ Man kanske skulle ta och baka lite lussebullar såhär fem veckor innan jul?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0