Det är min dag idag

Idag, den 13 novemeber, är det min dag! Idag är det min tur att fylla 18. Och jag måste ju säga att det känns ganska bra, nu får jag också följa med ut och göra allt det där! Vilket känns grymt eftersom att jag har fått vänta så jäkla länge!
Just nu pluggar jag körkort, vilket behövs. Sedan när Sofie vaknar så ska vi städa, eftersom att vi ska vara här en stund ikväll och sedan framåt dagen så ska jag äta lunch hos Alexandra, hon ska laga mat åt mig och Sofie bara för att jag fyller år idag och Sofie på tisdag! Så himla gullig hon är den där Alexandra :) Och ikväll så är det dags att fira mig med alla mina bästa♥ Ser fram emot en riktigt bra kväll! Vi ska äta lite middag här hemma allihop och sedan ska vi gå ut så att jag får dricka min första lagliga drink ;) Vi ska nog gå till ett ställe som heter Källaren och jag hoppas att det är samma vakt där idag som har kastat ut mig två gånger.. haha, liksom in your face nu är jag också 18 ;)
Vi har i alla fall bestämt oss för att vara kvar här i Vadstena eftersom att jag helst bara vill vara med mina kompisar och fira. När man går ut på något större ställe så slutar det bara med att alla delar upp sig ändå. Så kommer min kväll se ut ungefär!

Nu sitter jag här och funderar på när jag ska öppna min present som mamma, pappa och fredrik har skickat upp. Vet inte om jag ska öppna den nu eller om jag ska öppna den när jag pratar med dem i telefon! Tror faktiskt att jag öppnar den innan, den lockar! :)

Ja, nu ska jag öppna min present och sedan ska jag fortsätta plugga körkort, det börjar närma sig med stormsteg!


En ganska lycklig 18-åring! ;)

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0