Ångest och längtan

Imorgon åker jag tillbaka till Vadstena igen efter några dagar hemma och det är blandade känslor. Det har varit extremt skönt att vara hemma och jag skulle gärna stanna några dagar till, men samtidigt så ska det bli skönt att komma tillbaka till skolan. Jag vill bara att veckorna ska gå fort så att jag kan få jullov och få vara ledig. Min största längtan just nu är jullov, julen i största allmänhet och Thailand. Det ska bli så himla skönt att få vara i solen och må bra i två veckor, att det är vinter förstör så himla mycket och att bara få vara två veckor i solen kan göra en så gott!

Idag har jag för övrigt inte gjort så mycket.. Jag var hos farmor och farfar en sväng förut och hälsade på, satt där och pratade i någon timma. Det är väl det enda vettiga jag har gjort idag tror jag.. Jag har kollat på H&Ms rea också och bestämt mig för att klicka hem denna grymt snygga kavajen:



Nu ska jag sova, klockan står på 06.00 eftersom att bussen går 07.50 och man inte vågar chansa att åka sent när det är morgontrafikrusning ;)
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0