4 november

Har inte haft så mycket att skriva de senaste dagarna så har tyckt det har varit lite onödigt att bara skriva massa trams ;) Jag har i alla fall under veckan som gått träffat gamla kompisar, shoppat, jobbat och tagit det lugnt! Har även fått lite ångest för att jag inte pluggar något.. Men jag får väl ta tag i det imorgon? I alla fall, jag har fått shoppat i veckan och jag är glad! Fick köpt en blus, smycken och lite annat, kanske kan visa imorgon. Just nu är jag inne på H&Ms hemsida, drömmer mig bort och lägger massa saker i min önskelista.. Ska nog se till att få de där grejerna snart alltså ;) Jag får ta en sak då och då.. När jag känner att jag har pengar att lägga på det där, det blir braa! Det är faktiskt en sak i listan som jag har velat ha läänge och därför så ska jag bannemej köpa den, har kollat på den sedan den kom ut!

Snart min, så fin så fin!

PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0