241110

Jag vet inte riktigt vad problemet är.. Jag vill skriva här men det blir helt enkelt bara inte av! Jag får bara se till att ta mig tid till det. Jag hade i alla fall en jättebra födelsedag och i paketet som jag fick av mina föräldrar fanns det ett jättefint halsband. Det var en kedja med en liten bricka på där det står "Hope", är helt kär i det!
De senaste veckorna har det väl inte hänt så jättemycket, eller jo.. det har hänt en ganska stor grej men som jag inte kommer avslöja förrän om en vecka ungefär, kanske ;) Sedan så var jag ju ute på krogen för första gången i fredags och jag gillade det, vi hade riktigt roligt! Annars så har jag varit i skolan som vanligt, förutom idag, då vi hade trippelbollsdag. Hela skolan är med och alla ska klä ut sig, så spelar vi spelar innebandy, fotboll och vollyboll, i år avslutade min klass med en seger.. vi vann våran sista match, vilket även var den enda matchen vi vann, haha! Men jag tyckte att vi var duktiga ändå! Och i år var vi utklädda till cyklister, inte det bästa men det funkade.. jag kan ju i alla fall säga att vi inte vann något pris för bästa utklädnad heller ;) De som vann var våran parallellklass och de var utklädda till Blue Man Group!





Nu är det dags att sova, godnatt!
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0