Sommarlov.

Alltså, jag har redan slutat andra året på gymnasiet.. Det är helt sjukt! Vi slutade i onsdags men jag har varit kvar i Vadstena tills idag.. Vi var några stycken som var kvar så vi har helt enkelt bara myst och varit med varandra nu innan vi skulle åka åt varsitt håll och befinna oss 12 veckor på olika ställen i Sverige.

Mamma och pappa kom till Vadstena idag och hämtade mig.. Jag tror att jag har varit hemma sedan ungefär klockan tre. Förut när jag satt i bilen så lyssnade jag på musik och bara satt och tänkte, då började jag tänka på att vi bara har ett år kvar på Vadstenagymnasiet och om ett år är det vi som tar studenten.. Då är det vi som ska packa ihop våra lägenheter och bara lämna Vadstena. På ungefär en dag packar man ihop allt det som man har byggt upp under två år och bara lämnar den staden som man har bott i och skaffat känslor för i tre år, man bara lämnar allt bakom sig. Det kommer kännas väldigt konstigt, men det är så det är och så kommer det nya spännande faser i livet. Men nu ska man egentligen försöka se det positivt att vi faktiskt har ett år kvar som vi har sagt att vi ska ta vara på och göra det oslagbart och till det bästa året på Vadstenagymnasiet. Och jag är säker på att vi kommer lyckas för vi 08:or är helt enkelt bäst ♥

Eftersom att jag är hemma i Göteborg nu så tycker jag nästan att mitt sommarlov egentligen inte börjar förrän imorgon. Så jag inleder sommarlovet med en dag på Liseberg med min älskade sambo som kommer hit från Vadstena imorgon med sin familj innan hon åker vidare hem till sig! Det ska bli riktigt roligt faktiskt, kommer ju inte träffa henne på hela sommarlovet sedan heller eftersom att det är så himla långt mellan oss. Så imorgon ska jag ta mig in till stan och möta upp dem där! :)

Jag vet inte riktigt om jag ska sova nu eller vad jag ska göra.. Är inte trött så det blir väl kanske att se på någon film eller serie! Slänger in några bilder från våran myskväll häromdagen också.


Vadstena är bäst! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0