Sex and the city.

Jag har aldrig förstått serien Sex and the city, eller haft något intresse för att kolla på den för jag har aldrig tyckt att den varit speciellt bra. Men igår kväll så såg jag två avsnitt på tv och blev helt förälskad så nu har jag fixat säsong ett och har precis kollat klart på första avsnittet. Serien är ju underbar! Så nu kommer jag sitta klistrad framför den kvällarna framöver ;)

Dagen har förövrigt varit ganska lugn och jag tog ju som sagt min powerwalk förut, blev ungefär en 4.5-5 km lång promenad! Det var riktigt härligt och vädret kunde ju inte varit bättre, blir absolut en powerwalk imorgon också.
Förut idag så pratade jag även med Moa och vi bestämde det sista inför praktiken, som vi åker till på söndag! Jag ringde även till dem och checkade det sista så att allt är lugnt och sådär :) Ska bli riktigt roligt och jag ser fram emot att åka med Moa, eftersom att vi inte umgåtts så mycket förut så ska det verkligen bli kul att få göra det!

Nu ska jag forsätta kolla på SATC!


Jag bara älskar Carries klänning på bilden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0