Bra dag!

Idag har det varit en bra dag! Gick upp runt klockan halv 11 och gjorde mig i ordning, sedan tog jag bussen in till stan där jag mötte upp Sofie och hennes familj för att gå in på Liseberg :) Vi hade en riktigt rolig dag och nu är jag helt slut, haha.. Vi hade tur med vädret nästan hela dagen också, det började regna på slutet men det gjorde inte så mycket! Nu tror jag att jag ska sova för jag känner att lite huvudvärk börjar komma smygandes så då är det lika bra att sova bort det.

Imorgon ska jag inte göra speciellt mycket, vad jag vet i alla fall. Än så länge har jag bara inplanerat att jag ska packa upp och hänga in allt i mina garderober och sådär. Jag har fått stränga order om att eftersom jag ska vara hemma i 12 veckor så får inte mina grejer ligga utströdda på golvet som de brukar göra när jag är hemma.. Nu förstår jag inte riktigt vad mina föräldrar menar? ;) Jag som alltid är så ordningsam.







Godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0