Ännu en lugn dag.

Gårdagen bestod av absolut inget mer än en promenad så jag tog det mest lugnt och hade en sådan dag när man bara känner för att sitta inne och kolla på film!

Jag vaknade för ungefär två timmar sedan kanske och gick upp, satte mig framför tvn ett tag och bestämde mig för att gå ut på en promenad. Sedan så såg jag att jag var tvungen att ladda min Ipod så det är den som jag väntar på nu, det är nog inte så långt kvar. Sedan när jag kommer in ska jag äta lite och efter det får jag se vad som händer. Skulle träffat Madde idag men hon är sjuk så det blev inget med det heller.. 

Nu ska jag ta och släpa mig ut på min promenad.. Eller powerwalk kanske man ska säga?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0