17 juni.

Idag är första dagen på ett tag som jag verkligen gjort mig i ordning ordentligt.. Jag menar att jag har plattat håret och sminkat mig! De andra dagarna har jag helt enkelt inte haft någon lust alls, haha! Men idag var det riktigt roligt och nu funderar jag till och med på att locka håret, för att ha något att göra ;) Just nu sitter jag i alla fall och kollar på SATC och har precis målat mina naglar och tånaglar! Det blev svart på tårna och rött på fingrarna, kände för att ha lite färg på naglarna så jag valde bort svart denna gången! ;) Förutom på tånaglarna då..

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen..
Man kanske skulle bege sig ut och sola lite? Jag får helt enkelt se vad som händer, har inte ätit någon frukost heller så det kanske är dags? Får väl bli lite lunch.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0