Ville mest bara tala om att...

JAG HAR TAGIT KÖRKOOOORT!!! I onsdags så hade jag uppkörning och fick mitt körkort, helt sjuuuukt! Och även väldigt skönt, en grym lättnad! Nu slipper jag den där skiten ;) Haha, och nu kan jag bara fokusera på skolan.. yeey!! Nej, men om en vecka så sitter jag hemma i Göteborg och har jullov. Och det ska jag bara njuta av, för det förtjänar jag. Jag är hemma i en vecka sedan åker jag till Thailand, underbart! Jag sa hejdå till Alexandra och Julia igår, för de åkte hem eftersom att de flyger till Thailand på måndag. Och det kändes helt sjukt att säga "Nästa gång vi ses, om två veckor, så är det när vi ses på flygplatsen i Phuket". Tiden har gått så jäkla snabbt, vi bokade resan i mars och då kändes det som en evigheeet. Men nu är vi här och det är jag så glad för!

Förutom att jag tagit körkort, så har det inte hänt så mycket den här veckan heller.. Vi hade lite julmys i onsdags då vi bakade och sånt där supermysigt tillsammans, jag och mina fina vänner♥ Sedan så har vi haft ett prov i naturkunskap också, och det kändes som att det gick ganska bra! :) Nu är det som sagt en vecka kvar och jag längtar!! Helgen har också varit väldigt lugn.. Igår var vi bara några kompisar här och kollade på nobelprisutdelningen.. Haha, det kanske låter tråkigt men vi hade så jäkla kul, vi satt bara och drev och kom på massa roliga saker som alla sa. Det finns faktiskt mycket att kommentera bland sådana människor ;)
Idag så åt vi middag hos Tobbe och sedan lite senare på kvällen mötte vi upp några tjejer från klassen och gick till Källaren, där vi umgicks och drack gott! :) Men det blev en tidig kväll idag också, men det är bara skönt.


Allting som vi åt i onsdags, haha ;) gott var det!

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0