Riktigt bra kväll!

Kvällen igår blev lyckad, vi hade väldigt roligt här hos oss fram tills ungefär halv nio då våran kära lilla granne började klaga.. som vanligt! Han skällde ut Sofie och jag har bara lust att gå dit ner, knacka på och ta mig ett ordentligt snack med honom :o Men det kommer jag antagligen inte våga göra.. haha! När vi hade kört ut alla så var vi några som stannade kvar och väntade på att klockan skulle bli halv tio då vi skulle ta bussen till Motala! Resten av kvällen blev också grymt bra, förutom att folk började droppa av ganska tidigt.. Det tyckte jag var lite tråkigt, men vi som stannade hade grymt kul ändå ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Just nu håller vi på och tvättar, vilket behövs! Och jag är grymt sugen på pizza, så jag funderar på om jag ska synda och gå till stan och äta? Får se om det är någon som vill följa med!






mina brudar är bäst, puuusss!♥

PUSS


Kommentarer
Postat av: ellen

asså ditt hår emelie!!! så jävla fint

2010-12-05 @ 17:01:32
URL: http://ellenelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0