Helt skakis!

Det var ju ett tag sedan jag skrev nu! Men jag har i alla fall varit i Vadstena sedan i Tisdags! Jag har varit i skolan som vanligt och gjort massa sådant där otroligt intressant ;) Men nu är det i alla fall helg och jag har hunnit med ganska mycket idag faktiskt, på morgonen var jag och tränade med Emy.. Vi var på pump och det var helt sinnessjukt jobbigt! Sedan så tyckte jag att jag skulle vara ännu duktigare och ställa mig lite på Crosstrainern eftersom att man inte direkt får upp pulsen riktigt på pumpen.. Men jag kan säga att det var ganska dumt gjort, haha! Är verkligen helt skakis nu och jag skojar inte när jag säger att det tog mig 25 minuter att gå hem när det vanligtvis brukar ta ungefär 10.. Haha, det var lite jobbigt! Snart ska jag i alla fall gå över till Julia och så ska vi baka och peppa inför festen som är ikväll! Det är några tjejer i min klass som fyller 18 inom ungefär två veckor och då har de anordnat en födelsedagsfest! Jag ser fram emot det riktigt mycket för det verkar som att det kommer väldigt mycket folk, så det ska bli roligt! :)

Nej, nu väntar Julia så det kanske är dags att gå!
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0