Tillbaka till verkligheten.

Jag har snart varit hemma i en vecka i och för sig.. Men ändå, jag längtar tillbaka till Kroatien jättemycket! Men vi har i alla fall har det riktigt bra, vi har sett hur mycket som helst, solat, badat och bara tagit det lugnt! Det som är synd är bara att vädret här hemma i Sverige inte är det bästa kanske.. Så jag börjar redan märka att brännan är borta och det känns verkligen inte kul alls! Men det är bara att passa på och sola när solen väl kommer fram, vilket jag hoppas att den gör väldigt snart :)
Jag har även massor av bilder under resan som jag tänkte lägga in vid något tillfälle!

Under dagen så har jag inte gjort överdrivet mycket.. Jag har bara varit hemma och tagit det lugnt, varit på promenader och sådär! Nu på kvällen så skulle jag och Madde gått ut eller hittat någon annan fest eller liknande, men så blev det inte och vi hamnade här hemma hos mig istället och pratade ikapp sedan vi sågs sist, vilket verkligen var ett bra tag sedan! Vi planerade även inför morgondagen och vi tror att det blir en utekväll imorgon istället! Sedan blev vi så trötta båda två och vi tyckte att det var nog när båda bara satt och gäspade den mesta delen av tiden ;)

Nu ska jag nog krypa i säng innan jag somnar här! Godnatt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0