Skola imorgon.

Imorgon börjar skolan ordentligt, det känns ju ändå lite som att skolan har börjat eftersom att jag kom hit igår.. Men det är imorgon det drar igång! Klockan 12 åker vi här ifrån till Stockholm där vi tar båten till Tallin! Det ska bli kul att komma iväg men jag är ändå lite opepp, vet inte varför.. Men det blir väl bättre när vi väl är på väg :) Jag har packat klart i alla fall och det är bara det sista som ska ner!

Igår så kom jag hit vid ungefär klockan ett, jag packade upp och sådär.. Sedan så gjorde vi inte så mycket tills vi gick till Alexandra för lite fest! Det var en väldigt trevlig kväll och en bra start på sista året.
Idag så har vi bara tagit det lugnt, tvättat och packat! Vi har även spenderat ganska mycket tid framför tvn ;) Det har varit en skön söndag och jag vill ha mer av dem under veckorna som kommer!

Nu ska jag snart sova så att jag orkar dagen imorgon, resandet brukar ju vara ganska jobbigt! Fast efter denna sommaren så borde jag ju vara van som har åkt bil fram och tillbaka till Kroatien ;) Haha!


Skål för sista året! ;)

Godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0