Färdigbakad och helt slut!

Bakandet blev inte riktigt som väntat och jag glömde ta några bilder.. Jag har helt enkelt haft så fullt upp med att städa upp efter mig själv, fy sjutton vad stökigt det blev.. Och sedan så slängde jag bara in mumsen i frysen utan att tänka mig för. Men nu är det i alla fall fint igen så nu kan inte mamma och pappa klaga när de kommer hem ;) Jag kan ju börja med att säga att kärleksmumsen blev bra i alla fall, men sedan så förstod jag inte hur man skulle göra med hallongrottorna och så gjorde jag fel så jag fick slänga allt.. Men det blev ju lite annat ändå så det gör inte så mycket! Jag vet dock inte hur de smakar för att jag inte har ätit någon, eftersom att jag inte äter sådant längre. Har hållit mig ifrån godsaker och annat onyttigt i snart två veckor och jag tänker inte sluta nu! Man kan säga att jag har gett mig själv ett litet slags godislöfte och ska ge mig själv en belöning om jag tycker att det funkar bra. Håller jag mig så länge som det är tänkt och jag ska såklart börja äta nyttigare också, jag har redan börjat med en grej fast jag känner inte riktigt för att skriva det här.. Inte än. Det jag har bestämt mig för sedan jag kom hem från semestern är att få ett nytt liv, nya tider nya tag, helt enkelt. Jag vill bli mer nöjd med mig själv och har därför bestämt mig för att gå ner i vikt! Så vi får se hur det går ;) Nu ska jag sätta mig på motionscykeln framför lite C/O Segermyr, det är helt oslagbart alltså! Skönaste människorna ;)

Jag har även köpt lite kläder de senaste dagarna som jag funderar på att ta bild på och lägga upp här! Men vi får se vad som bli av kvällen, jag är ganska trött och har faktiskt ännu inte hunnit äta heller! Men vi får se vad som händer.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0