Besviken!

När jag kom hem från praktiken kom jag på att jag hade glömt min regnjacka på kontoret i receptionen så jag ringde min handledare och bad henne ta hand om den! Jag bad henne höra av sig och eftersom att hon inte gjorde det så antog jag att hon hade hittat jackan, men jag skickade ett sms i alla fall för att vara på säkra sidan. Det svarade hon inte heller på. Idag skulle vi åka och hämta den och jag försökte ringa men hon svarade inte och så ringde jag till receptionen så skulle han kolla och höra av sig sedan, han hörde inte heller av sig.. Så vi åkte dit ändå, men där fanns fan ingen jacka när jag frågade! Jag blir så himla aaaaarg, om hon inte hittade den så kunde hon väl hört av sig!?! Och eftersom att den hängde inne på kontoret så måste ju någon från personalen snott den och vem fan gör så? Allvarligt, jag är så himla arg på min handledare att jag snart smäller av, hur svårt ska det vara att höra av sig? Och anledningen till att jag är arg är även för att när jag och Moa var där på praktik så var hon också skitslapp och brydde sig typ inte.. Det sög och det här gjorde bara allt ännu värre! Så i alla fall, min mamma blev så arg nu så att hon ringde till min före detta handledare och skällde ut henne! Det bara kändes så hiiimla gött ;) Jag blir så jäkla arg och besviken, jag gillade verkligen den jackan! Skiiiiit också!

Nu ska jag lugna ner mig och så ska jag ut och övningsköra lite, vilket jag inte gjort på evigheter!



Hej så länge!





Kommentarer
Postat av: cissi

JAAA, kan inte sluta ;) hah

2010-08-25 @ 20:25:24
URL: http://cakg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0